Meniu Inchide meniu

Cardio

Exercitiile cardio sunt exercitii fizice relativ usoare ca intensitate, ce depind in primul rand de energia generata aerob. Datorita fluxului sanguin ridicat, procesul de ardere si eliminare a toxinelor din corp este maxim. Antrenamentul cardio antreneaza majoritatea muschilor corpului pe o perioada mai lunga de timp, astfel incat sistemul cardiovascular sa fie antrenat si stimulat. Indiferent daca alegeti alergarea pe banda sau bicicleta verticala tot va veti bucura de un exercitiu cardio simplu. Durata de alergare trebuie sa fie in functie de gradul de pregatire, poate ajunge si la 60-90 minute de alergare iar intensitatea alergarii va trebui sa creasca treptat pana la un varf de intensitate pentru stimularea sistemului cardiovascular, dupa care ritmul de alergare scade treptat pana cand organismul isi revine dupa efort. Intr-un singur antrenament intens se poate obtine arderea a pana la 1000 calorii, mareste rezistenta si tonifiaza intregul organism.

 

Fitness & Gym

Vrei sa fii mereu in forma, sa arati bine si in acelasi timp sa nu “speriati” lumea cu muschii vostri? Iata ce va sugeram: pentru un fizic suplu si musculos e nevoie de antrenamente care sa combine lucrul cu greutatile (efort anaerob) cu activitatea aerobica. Echipamentele sunt dotate cu greutati reglabile, in functie de intensitatea exercitiului dorit. Acestea sunt specializate pentru o grupa musculara sau mai multe.

 

Pump your body

Antrenament de forta ce are ca rezultat cresterea masei musculare si a rezistentei intregului corp. Antrenamentul este dedicat unei grupe musculare ce doreste a fi dezvoltate prin exercitii de baza (greutati libere) urmate de exercitii de definire (aparate).

 

Interval training

Este un tip de antrenament fizic discontinuu, care implica o serie de exercitii cu intensitate variata, de la cea mai mica la cea mai mare, intercalate cu perioade de odihna sau relaxare. Acest tip de antrenament inbunatateste conditia fizica , contribuie la arderea caloriilor, vizeaza tonifierea tuturor grupelor musculare si mareste rezistenta. Se poate realiza prin folosirea diferitelor materiale ajutatoare precum gantere, steppere, corzi, etc.. dar si pe banda de alergare prin alegerea unui program destinat acestui tip de antrenament.

 

Body express

Un antrenament pentru cei ce nu au mult timp la dispozitie. Se lucreaza tot corpul intr-un mod expres, intens si neconventional. Se aplica toate principiile si nu se respecta nici o regula. Se pot folosi toate accesoriile si echipamentele, insa la fel de bine se poate lucra cu greutatea corpului.

 

Abs & Butt

Combinatie de exercitii efectuate cu ajutorul accesoriilor sau echipamentelor ce au ca scop tonifierea grupelor musculare in cauza. Rezultatele vor fi pe masura efortului si muncii depuse.

 

Run & Jump

Forma de antrenament efectuat in forta, cu un consum mare de energie, dedicat celor care au o pregatire fizica buna. Durata antrenamentului este mai scurta compusa din alergare la intensitate mare urmata de diferite tipuri de sarituri. La finalul sedintei vei fi stors de energie.